Kultani voinnin päivitystä;

Tilanne on pysynyt samana, muutosta parempaa, muttei myös huonompaan ole tullut.  Kulta on eläkkeellä ja viikolla ohjelmassa on mm fysioterapiaa ym kuntoutusta.  Välillä on muutamasta päivästä runsaaseen viikkoon lyhytaikaikaisessa kuntoutuksessa ja viihtyy siellä hyvin.  Soittelee minulle lähes joka päivä, yleensä todella lyhyitä puheluita, 20 sekunttia- muutama minuutti.  Asia sisältöä puheluissa juuri ei ole, lähinnä "kiusaa" minua muutamilla asioilla mitä inhoa.  Toki tämä on leikkiä ja huumoria häneltä.  Kutsuu minua nykyään ämmäksi, kantturaksi tai nartuksi ja Kullan mielestä se on niin hauskaa  Tälläinen käytös on normaalia hänen tilassaan.  Empatiakyky on kadonnut lähes kokonaan, ei ikinä kysy mitä minulle kuuluu tms, muisti on huono ja samoin keskittymiskyky.  Positiivista on, että jo hieman osaa liikkua bussilla yksin kaupungilla   Huhtikuussa tulee vuosi kun viimeksi olemme nähneet  Kulta ei edelleenkään koe mitään tarvetta nähdä, eikä koe ikävää, ne tunteet sairaus vienyt mennessään.   Kulta edelleen itse tyytyväinen,  kaikesta huolimatta elämäänsä, elää omassa sumuisessa maailmassa, jossa ei ole huolia eikä murheita ja jos onkin ne unohtuu saman teinIlo tulee hyvästä ruuasta, pienestä puhelusta jolla kiusotella minua jne.  Voi kuinka toivoisin, että asiat olisivat kuten ennen Kullan sairastumista!!!  Mutta näin elämä meitä koittelee