Eilen ja toissapäivänä kävin kampaajalla, samalla joka on leikannut/värjännyt hiukseni yli 15 vuotta!

Siis MINÄ itse... Leikkasin hiukset noin 5 cm lyhyemmiksi.  Leikkasin pitkästä aikaa itselleni otsatukan, hieman vaihtelua!

Miksi leikkaan itse?  Rahan takia tietenkin!!!  Ei pahemmin ole varaa käydä kampajalla.

Leikkasin aikanaan exäni hiukset ja vuosia olen leikannut myös veljeni ja Isäni hiukset. 

Joskus tekisi mieli mennä kampaajalle, mutta säästän aika paljon,  kun leikkaan itse. 

Viimeksi olen käynyt oikella kampaajalla muutama vuosi,  sitten tai se oli opiskelija joka leikkasi.  Annoin vapaat kädet leikata miten haluaa ja tulos oli, että latvoista lähti noin sentti!  Olin tosi pettynyt, koska odotin, että tekisi jotain räväkkää!  2000-luvulla olen siis käynyt kampaajalla kerran ja 90-luvulla  taisin käydä jopa 3 tai peräti 4 kertaa!