Miiru haastoi meidät

Tarkoitus on kirjoittaa kolme juttua alla mainituista ajankohdista:

Kymmenen vuotta sitten (1997)

- Lopetin mielenterveyshoitajan työt

- Erosimme exän kanssa

- Olin paljon terveempi kuin tänä päivänä

 

Viisi vuotta sitten (2002)

- Olin saanut fibromyalgia ja masennus diagnoosit

- Olin kuntoutustuella

- Muisti alkoi huonontua

 

Kolme vuotta sitten (2004)

- Kulta ja minä tapasimme ja aloimme seurustella

- Olin joulun maalla

- Ostin ensimmäisen kamerakännyni

 

Vuosi sitten (2006)

- Äiti kuoli

- Dillinger sairastui vakavaan maksasairauteen

- Eläke hakemus hylättin

 

Tähän asti tänä vuonna (2007)

- Dillinger nukkui pois

- Pääsin eläkkeelle

- Max saapui taloon

 

Eilen:

- Tein ja söin popcorneja pitkästä aikaa (moneen moneen moneen vuoteen)

- Otin paljon valokuvia kissoista

- en käynyt ulkona ollenkaan

Tänään

- Kävin kaupassa

- Baker herätti minut klo 13.30

- Puhuttiin kullan kanssa videopuhelu

 

Huomenna

- Yritän tiskata

- Luen blogeja

- Otan valokuvia

 

Ensi vuonna (2008)

- Baker täyttää 17v

- Minulla on uusi puhelin

- Matkustamme kullan kanssa vaasan

Haastamme Miian, Niinan ja Pikin